13. nap – Visszaút Rishikesbe (szept.29.)


Vázlatosan:
- Út a hegyekben
- Hare Krisna templom és Góvinda étterem
- Rishikes

Részletesen:

Az út a hegyekben szép volt, de ugyanakkor hosszú is, ezért volt idő egy kis elmélyülésre. A sok lelki élmény és feltöltődés után nagyon jót tudtam dzsapázni (MaháMantrát vibrálni és azon meditálni), melynek következtében a hála érzése töltött el. Hálás voltam Gaura Krisna prabhunak, hogy elhozott magával Indiába, aztán hálás voltam Sivaráma Maharájának, aki a lelki tanítómesterünk, utána hálát éreztem Sríla Prabhupáda felé, mivel ő volt az, aki nyugatra elhozta nekünk a bhakti-jógát, a védikus kultúrát, és természetesen hálás voltam Krisnának, Istennek is, mert Ő a forrása mindennek. Az Ő kegyéből találkozhattam ezekkel a tiszta és emelkedett személyekkel, akiktől módom van megtanulni a lelki élet gyakorlását. Ahogyan az erőműből az áram a villamos vezetékeken keresztül jut el a lámpáig, hogy az ragyoghasson, ehhez hasonlóan a Legfelsőbb Forrástól a tanítványi láncolaton keresztül jön el a lelki energia, hogy mi is ragyoghassunk. Hálás vagyok azét, hogy részese lehetek ennek a folyamatnak, aminek egy része ez a zarándokút is.

A nap hátralévő részében továbbra is megtapasztalhattuk Krisna végtelen kegyét, eljutatott minket a rishikesi Hare Krisna templom Góvinda éttermébe, ahol mennyei lakomában volt részünk nektári körülmények között.

Képek az ebédről:

Ha nem indul el a slideshow akkor klikk ide!

Ebéd után elfoglaltuk Rishikesben a szállást, ami megint szuper és szép helyen volt, tiszta körülmények között. A délután bazárazással és vásárlással telt el (ajándékok, ájurvédikus termékek, füstölők, áratis eszközök másik fele: pávatoll legyező, tálca, lóta, lámpás).