9. nap – Hosszú út Bihariba (szept.25.)


Vázlatosan:
- Kedarnátból visszaút öszvér háton Gaurikundba
- Gaurikundból autó út Szitapurba
- Utána egy hosszú autókázás Bihariba

Részletesen:

Kedarnátból a visszaút Gaurikundba szintén öszvér háton történt. Ez is telis-teli volt izgalommal, mindenkinek volt egy saját kis kalandja. Alattam megbokrosodott a “paci” és elkezdett vágtázni. Olyan volt mint a westend filmekben. A nyereg tartója elcsúszott és nyomta az öszvér hátát, ettől kicsit megvadult, ugrálni kezdett körbe-körbe, majd pár kör után elkezdett vágtázni a hegyi szerpentinen. Enyhén szólva megijedtem egy kicsit, főleg azért mert nem nagyon tudtam irányítani és aztán a szakadék felé vette az irányt. Húú, ez már nem volt tréfa. Aztán elkezdtem erőteljesen húzni a kantárt, amire végre reagált és leállt. Szerencsére nem lett semmi probléma. Odajött a kisérőnk is, megigazított a nyerget és aztán már teljesen nyugodtan ment a pacim. A többieknek is volt pár története. Volt akinek elcsúszott az öszvére a köven, volt akinek előre sietett, volt akinek lemaradt, vagy épp rossz felé ment… ilyesmik. De pont ettől volt jó az egész út, izgalmas és élményekben gazdag.

A visszaútról nem készítettem képeket és videókat, mert tejesen ugyanott jöttünk, ahol felmentünk. Így erről felvételt a 7. napnál lehet látni.

Gaurikundból kocsikkal mentünk Szitapurba, ott eltöltöttünk egy közös ebédet és magunkhoz vettük a nagyobb csomagokat.

Egy hosszabb autókázás után este érkeztünk meg Bihariba, amely a lemondottabb hegyi körülmények és időjárás után nektári hely volt számunkra. Itt töltöttük az esténket. Meleg idő, meleg zuhany, szép szállás, finom vacsora várt ránk.

Itt már nagyon sok idő telt el és sok élményen voltunk túl. A kis csapatunk mostanra kis családdá vált. Nagyon megszerettük egymást, sok mindent megtudtunk egymásról, főleg azok, akik egy kocsikban utaztunk. Komoly és mély barátságok alakultak ki. Örültem a csapatnak, mert igazán nagyszerű emberekből állt. Néhányuktól nagyon sokat tanultam az „élet dolgait” illetően. Ezúton is köszönöm nekik a társulást!


Képek a csapatról:

Ha nem indul el a slideshow akkor klikk ide!