14. nap – Rishikesben pihenő nap (szept.30.)


Vázlatosan:
- pihenés
- finom ételek
- masszázs
- sétálgatás
- társulás

Részletesen:

Reggelig sokáig aludtunk, nagyon jól esett, mert a legtöbb esetben korán keltünk. Aztán a csapattal közös reggeli, ahol finom kását ettünk.

A csapat aztán szétszóródott, volt aki a szálláson maradt és volt aki elment a városba. Jómagam délelőtt részt vettem egy ájurvédikus masszázson, finom olajok társaságában, ami üdítő volt.

Aztán Gaura Krisna prabhuval ebédeltem, vagyis inkább lakomáztam. Ettünk jó nagy adag sült krumplit, kördös-ghís szabdzsival és desszertnek volt 2 hatalmas nutellás palacsinta, amit 2 pohár gyömbér tea öntöttünk nyakon. Persze ezekek az adagok fejenként voltak. Jól esett az ebéd is és Gaura Krisna prabhu társasága is. Nagyon szeretem őt. Lelki vezetőm, főnököm, barátom és jóakaróm egyben. Kiváló személy, nagyon sokat tanultam tőle. Alázatot, türelmet, kitartást, elhivatottságot, odaadást, etikettet, az élet minden területén példamutató ember.

A nagy lakoma és a jó társaság el is fárasztott egy kicsit, ezért délután megesett 2 óra alvás és lustálkodás. Aztán volt egy kis séta a városban.

Képek a rishikesi pihenő napról:

Ha nem indul el a slideshow akkor klikk ide!

A szállásunkon volt egy kölyök bernáthegyi kutyus, olyan volt, mint egy prüss maci. Az egész csapat kabalája és kedvence lett.

A kora este pakolással, beszélgetéssel; a kis kincsek és ajándékok megmutogatásával zajlott. Este 7-kor pedig volt egy közös vacsoránk, ami jó hangulatban telt. Bár egy kicsit szomorúak voltunk, hisz tudtuk, hogy vége az útnak és holnap indulunk haza.